12. marec 2012

wk3

1. Za nalogo smo imeli za narediti tri grafične analize terena, za katerega smo se odločili v prejšnji nalogi. Moj teren je v Ajdovščini in sem zato izbrala hitrost in smer burje, ki je lahko zelo uničujoča, še posebej če stavba ne ustreza zahtevam gradnje v tem območju. Naredila sem pa tudi graf dolžine dneva čez leto.

2.



3.  http://www.youtube.com/watch?v=WKWgtn_axTY  <- izjemno dober tutorial!

4. Z nalogo sem se naučila zelo veliko spretnosti v Adobe Illustratorju, ki jih prej nisem imela. 
Tu imam še nekaj vmesnih screenshoot-ov:

Risanje smeri vetra

Problemi pri ustvarjanju zvite črte z enakomernim gradientom-pomagala sem si z Photoshopom.

Preiskušala sem kaj bi lahko še bolje izgledalo in tako dobila končni izdelek.

Risanje smeri vetra.

Ni komentarjev:

Objavite komentar